Tuesday, December 29, 2009

招惹衰神的后果

黎左新加坡都有一段时间。。。
虽然身体一直不适,本黎日子算过得唔错~
加上工作上慢慢做得顺,更系一大快事。
可惜好景不常,好快就出现左d状况。。。
但系最近日子比较难过,只因我被“衰神”缠身=。=
本黎好简单既工作马上变得困难,
因为个“衰神”将我本黎一个人既工作量,
变左以家要做一个半既工作量。。。

衰神技能:
1。制造麻烦
2。动作出奇既慢
3。阻住晒
4。唔听讲(就算听,过后依然会犯)
5。激死人神功

可能大家都知道“衰神”神功盖世。。
所以无人会再靠近“衰神”,
甘衰唔衰,我觉得衰神太可怜,
所以就想帮下他。。。点知。。。

=。=

只要一日被“衰神”缠身,就会被负累。。。
如果我唔做1。5倍既速度,我就会被拉落水
我无端端变成做得慢=。=无天理啊~!!

以个故事教训我地,帮人要量力以为,
系有咩人可以帮,同埋有无资格去帮=。=

4 comments:

Feeling said...

祝你好运啦!新年有唔有番马拉啊?

anviL said...

我有可能会新年前番。。情况好难预料=。=

wei said...

是那一个瘟神啊?我认不认识的?

anviL said...

我只系一时激动先会甘讲人。。。忘记他啦~
有d人可能就系想做好但系无办法做得好,
无论点都好,我地最重要就系学识体谅。。。