Friday, June 19, 2009

路痴鱼?

爱好自由的生命;
喜欢独处的性格;
海洋就是我的世界,
我的生命应该是精彩的?

这几天我看见了不同的陌生,
我还发现了我又到了一个陌生的地方,
但是我觉得我应该到了...
到了属于我的地方!

我把时间留给了海浪;
也把生命丢进了海底深处;
寻找一处最适合把自己隐藏的地方,
原来我还是最适合隐藏起来!
怎么可能会被恶鱼发现呢?

恶鱼应该不会攻击我吧?
我是绝对可以保护自己的,
毒就是我的武器!
难道你不怕死吗?
果然不出所料...
你都是怕死的.

这地方果然不错,
环境也算是优美,
可惜比较难找到食物.
没办法...
看来我只好离开这里,
虽然有点不舍得...

!!?
白痴!我是路痴...
居然迷路了,
没办法啊~谁叫海洋怎么大?
有点饿了

这里有个很美的石头,
可惜不能吃...
这恶鱼怎么一直跟着我?
等我放点毒吓一吓你!嘻嘻...

!!?
靠!怎么又回来了,
走了怎么久原来转了一个大圈!
肚子好饿...

这粒怎么美的石头可以吃就好了...
还有那恶鱼...还跟着我...
别傻了!你不可能吃我,我有毒素!

......

......

......

......

......

......

我...真的...是...白痴...
一直迷路...
看来...我是找不到路...也找不到食物了...
我...真的要...饿...死...在这里了...

痛!

白痴!吃掉我...你也会...死啊!

......

......

......

看你...死得比我...难看...

......

......

......

......

......

......

难道...毒死...会比饿死...好...吗?

......

......

真的好饿....

28 comments:

vicky said...

神经病~我看你快要变白痴了。。。。

limcy_vince said...

哦,可以把它画出来了。
作成绘本,应该蛮有趣。。
呵呵呵

Unknown said...

哇。。。点解我觉得你讲geh野甘可爱geh....!!!!

╱/.咔洛寳寶| ぺ灬 said...

物像主人型。。。哈哈
你都喺路痴一名!!

wei said...

放手
放开所有...

anviL said...

搞笑天空话事人薇姐
oi~靓妹!踩场系嘛!?以度我话事!

改过自新揸fit人荣哥
喂~细路!limbie我出黎行古惑geh,画咩画啊!?讲下讲下又几想画下睇woh~

MyTerrorism持牌人双刀莹莹
当然啦~我地同一阵线geh!好兄弟!!

卡佬太保XX圣地开山老祖卡佬太保
无错!大家出的黎行,好彩兄弟够义气!!所谓出外靠兄弟!好兄弟!!

大菜园的农夫?退隐江湖龙头大阿哥wei哥!
喂!种菜geh~以度唔系K房!!

anviL said...

哈哈哈哈哈... 好好玩啊XD

anviL said...

对唔住carol,你个名改得有D过份...不过...你要原谅我eh~

╱/.咔洛寳寶| ぺ灬 said...

我都唔知你写乜!!

vicky said...

你话事又点啊??
踩场要睇对象ge咩?
踩你场咪踩你场咯~
洗俾面你啊??
吾顺打我吖,笨~~~
哈哈。。。

Denny said...

距敢打你,我同距死过~~XDD

vicky said...

宁得罪小人,莫得罪女人啊!!!
况且仲系我d有仇必报ge女人。。。
他吾够胆死geh,
他仲有好多野未做ga!!
哈哈~~

Denny said...

我绝对相信anvil会俾面我既拳头
我拳头好豆腐geh咋~
一拳见血喇应该...XD

vicky said...

哈哈~俾他死得甘轻松咩??
等我得闲念d折磨他o既办法。。。

Denny said...

绝对唔会系轻松架~
一拳唔会死既~~只会流血
但系又唔俾距去医院,唔俾包扎
慢慢流血失血虚脱而死~XDD

vicky said...

e...甘都吾系甘残忍jek wo,
不如你用刀割伤他,
然之后撒d盐仲好啦~~~

Denny said...

吉一下,撒一下盐
再吉再撒~连环不停吉吉撒撒~

anviL said...

偷袭我= =
仲要系夹攻,好卑鄙啊~!!!

vicky said...

哇~睇到都爽啊!!!
记得录低俾我睇啊~~
真系期待。。。

anviL said...

哇~!好惊啊~
下次我再返黎记得饮啊!又加吉又加加盐~好清凉啊~

Denny said...

一本10粒吉仔半个G盐既吉仔水呢条粉肠~~唔该~

anviL said...

乜你用"呢条粉肠"黎形容你老婆甘衰ga~好彩她o岩o岩行开o左.

我要杯普通吉仔水~唔该~

反正你都系叫o左一杯,就留俾你自己饮啦^^

Feeling said...

边个甘敢死系都虾我老公仔!未死过系咪!我Feeling唔发威你地当我罗家ling!!

Denny said...

死啦= =包租婆出现啦~~
狮吼功啊~~~~~

╱/.咔洛寳寶| ぺ灬 said...

毕比话。。干妈干爹唔好咁暴力啊!!
吓到毕比啊~~惊惊~~

Feeling said...

我唔系包租婆啊!我戒左烟大半年架啦!

哪,警告你地,唔好虾我老公仔,如果唔系,格杀勿论!

Denny said...

carol~边组干爹干妈先?有2组勒~

feeling:系无见到我堂姐无机会食烟呱?

anviL said...

收档!