Sunday, February 14, 2010

今年有惊喜~

10号从新加坡返到kl⋯
发觉我车死系路边,我唯有叫人黎睇下有无得救,
原来死因都唔算复杂,无油加电箱够钟,
小问题啦~

点知一样接一样,我车空调又塞死晒=。=
13号中午我就甘又热又晒乍住我部老爷车返归

衰野通常系要接二连三既⋯⋯

BoooooF!

发生咩事?


原因系天气太热又无冷气加上突然间中冷水(有段岩落完水既路)

唯有慢慢行返屋企=。=

返到屋企,发觉无人,都无所谓,仲养左只看门狗-。-
条狗睇我唔顺眼仲吠我,而且它都几大只下既。。。
想打电话求救又唔得,我电话又无sin卡,
因为去新加坡时我妈帮我cut左,
我突然间有种“有家归不得”既感觉。。。

果时天气又热,无办法!我决定放条狗出黎先再入去!
跟住再入屋企打电话同屋企人报告=。=|||(对唔住~)
我哥话我知条狗出门后就好难拉它返黎,
“对唔住~我帮你唔到啦~”

系屋入面休息左一阵,冷静左落黎。。。
心念:“好啦~我去试下拉只狗返黎”
点知道一出门发觉只狗系对面屋,
“哇~!甘易温到你既!?点拉它返入去呢?”
之后我就好随便甘叫它“嘘~嘘~!”
再指住个门讲左句“返入去。”
条狗出奇以外既听话,自己行返入去=。=

“苦尽”就会“甘来”
年30既大餐相当美味~大家新年快乐~

食完以餐,我觉得之前果d事都唔算得系咩,我返黎系值得既~


1 comment:

╱/.咔洛寳寶| ぺ灬 said...

哇。。又驚又喜啊!!
我都有驚喜啊!!
我發高燒啊~~
慘~~