Sunday, October 3, 2010

敗家的煩惱

劉定智!你同我企定!坐低!!
點解最近無晒節制!?亂亂洗錢 咁敗家!
咁大個人都係咁!咁唔識為自己打算!!
你白癡啊!!!

我都知,我知咁唔啱,
不過e個月我想買相機,ps3話姐Gs1000。。

你咁大洗幾時先可以儲夠錢?你幾歲啊!?
知唔知仲有好重要o既嘢未做!?

買埋e幾樣未唔買咯~

你話呢!?到時一定又會有其他嘢o既!
你敢講一定無嘢再買!!?

呃。。。

唔准買!

=__=|||

買多一樣就算嘞~(惡魔)

係咯。。

你咁無用咔!咁受唔住引誘!!

我唔理!我唔理!買多樣!!

~^.^~

⋯⋯⋯⋯

2 comments:

Feeling said...

唔使专登买俾我架哈哈。。不过我都先多谢你先。。hahaha~~

anviL said...

无傻啦~