Saturday, March 28, 2009

世界关灯一小时

今日全世界关灯一小时。。。
(晚上8:30到9:30)
节省电源之余又俾个地球休息下,
系个好好既开始,希望多D人关心下地球。。。
我其实都有响应以次既活动,
而且好开心既就系连我辆车都一齐支持,
它为左今次既活动将电箱D电倒空。。。
甘有意义既活动出D钱无所谓啦~T_T

睇黎我唔单只支持环保,而且又支持经济,
迟D可能支持埋绝食30既活动。。。
好事唔怕做,大家开心就好,
地球唔系我一个人住晒,好好珍惜它。。。

系时候出去睇下全世界无灯系咩样啦~
漆黑?宁静?定系。。。。。。。。。





好快既。。。过左。。。
情况无咩特别。。。
原来会注意同关心地球既人唔多,
难怪环保甘难推动,虽然有D失望,
但系我相信少少既力量都系力量,
人类唔见棺材唔流眼泪系岩既,
一定有一日。。。所有人会知道,
虽然我无幸到果日=。=

3 comments:

Feeling said...

又令我念起句经典句子,

“只有当最后一棵树被砍倒,最后一条河流被污染,最后一条鱼被捉走的时候,我们才能意识到金钱是不能吃的。。。”

anviL said...

嗯! 張家輝萬歲~

Feeling said...

yeerrr...呢句唔系张家辉讲架!!!我顶你!!!