Thursday, January 22, 2009

一时的感触














嗯?点解甘奇怪?个心一直好唔舒服= =
咩原因呢?唔系几想去知道个原因...

其实e+个心情好肉酸,个脑又停电,
好似电脑突然停晒画面点按都无反应一样,
系e一刻唔想用脑,一用脑就会爆血管甘.

由于个脑搞有性格暂时罢工,搞到我咩都唔甘做,
做野唔用脑好容易出事,为左唔出事我决定唔做野= =
e句话好用啊~不过...我绝对唔系想偷懒!
我好惊做错事,我可以忘记好多野,
就唯独系d衰野忘记唔到,仲时不时出来刺激我.

以前我好少同人讲野,自己同自己讲就多,
可能因为个脑shotz左最近好想抓个人来讲下野.
不过世事就系甘中意整古人,你唔想讲就好多人想听,
你好想讲果时D仆街就影都唔见.
haih~ 对唔住我亲爱的仆街们,我知我忽略左你地.

最近我发现有好多朋友D想法几乎一样,
大家都好复杂,话复杂但系就...感觉一样.
我暂时唔会再问问题,最近我地都唔想答问题,
不如我地讲下其他野?讲下废话好唔好?
讲废话系一种好高既学问,绝对唔系随便讲,
用到有深度要有技术,我会好好练习!

比如说...
"世事无绝对"这句话超好用!
咩都可以用得上,如果将d事情"绝对"晒,
仲有咩好争论?凡事留d余地.

原来猫也可以怕老鼠,原来老鼠都可以吓猫.
边个曾经说过猫一定打赢老鼠?
点解一直认为老鼠一定会怕猫?
原来答案有时系最后先知,或者发觉答案有好多
甚至原来一直以为100%真确既野可能会错.

哈哈...你话一加一等于二几无聊ler.
虽然就算明明知道答案,
有时都是会有人问:"一加一等于几多啊?"
跟住又要有人回答:"等于二!"先会爽.

但系e几日唔想听答案,
我地无聊甘讲下废话好唔好?
点样先做到甘既人?原来白痴不容易做...
我要学习做一个出息既,聪明既白痴!
都希望同样既白痴出现=.=

唔想将复杂即心情蔓延出去...

4 comments:

Feeling said...

写晒出来,会唔会舒服D啊?=) 希望你大脑可以快D好番=)加油波!

anviL said...

其实写左2次...第一次写得太沉重...
所以我将它改轻松.而且有2个意思,
唔知你睇得出mou呢?

Feeling said...

大师,中秋未到就猜灯谜? 我无甘神波~~

系数学世界,1+1=2. 但系,感情世界,答案可以系3,4,5,6,7,8,9或者更多...

念甘多都没用,如果无答案或者解决方法,再念都系浪费时间. 等上帝安排吧.

好多时候,好多人都话女人心,海底针.但系,男人都唔好得几多姐. 你绝对系果种,好难搞0既男人.

人生苦短, 做人应该轻松D, why so serious?

anviL said...

师主你言重啦~贫憎只系无聊自找趣味...
可苦之有?难得糊涂啊~what so serious?