Monday, January 26, 2009

属于我们的故事

我地曾经认识...所以有感情,
世界唔会停,跟住时间而改变,
我地有唔同既世界,
有趣就系我地依然系朋友.

每次睇返以前,真系好傻好天真(名言),
... ... 点解我会甘做?死傻仔! ... ...
原来...我已经变左?
唔系既,我唔系变左,
另外一个角度:我已经开始认识自己.

当我地彼此分享各自的经历
原来世界会越来越大,明白到自己好渺小,
我地开始学晓谦卑,开始认识真正的自己.
今日我地先算得上彼此认识...

今日...等我地再次相遇,我地要欢喜,
因为我地认识...
在我地的感情基础上面再次成为朋友,
去了解越来越稳定的真正朋友.

年30...乐观的度过了...


2 comments:

Feeling said...

乐观D咪好lor 新年快乐 =)

anviL said...

大家甘话~ 新年快乐 ^^