Saturday, January 31, 2009

新年其间难得9:30am

昨天...好好玩,屋企开大吃会(打边炉),
好可笑,我居然完全唔知情...
果一日我6:00pm先起身,好唔想醒.
其实我系被吵醒,哇~搞咩啊!?

打边炉,睇戏,到唱K都唔够!再转场,
全部烂赌鬼去晒Ivy屋企聚赌!
都唔错...可以俾我学下打麻雀,
虽然只系3咔麻雀,但系...好过唔识,
本来lem住早D返,点知又搞到2:30am.




























甘又一日啦~

今日老豆老母要我早起身,有野要搞...
所以我9:30am起身,哇!好鬼死难得!
之后...睇戏睡觉~睇戏睡觉~

3 comments:

Feeling said...

原来你打牌geh!!早知果日搵你炖脚啦!!!!

anviL said...

我同你讲过啦~我最多系识得食鸡湖...
不过...我唔搞钱果woh~(细细底一个意思就得)

Feeling said...

算吧啦。。。我都番鬼左黎呢度lor...打电脑好过。。。