Thursday, January 22, 2009

越用脑就会越乱...语无伦次

准备新年啦~哇哈哈哈...!
其实又有咩甘开心jie?除左陪下屋企人,
好似就剩低落来d时间系屋企发霉= =
跟住要去见下一年见一次既亲戚...
见亲戚好好玩ka!要好热情甘问候大家,
又要好热情甘被问候...

"大个仔啦~差d唔认得你lo~"
"做咩工啊?""有唔有女朋友啊?""点解唔拍拖啊?"
"阿边个边个都系未拍拖啊!介绍你识好吗?"

"好啊!不如一次过叫晒来!多d来密d手!"(e句我系讲唔出即)

唔知可唔可以唔去呢?我其实几无情既,
我觉得我好似欺骗gen他地既感情一样,
我真系好虚假啊~ngek ngek ngek...

同学会~我每年都会出现,见返d朋友仔既感觉几好,
虽然耐无见面难免会有d生疏,一开始个感觉虽然会差d,
但系好快大家就好似变返之前甘白痴...
尤其系见到果d完全无变到既死白痴!我个心会好死开心ka...
越白痴我越开心!可惜每次都唔齐全,希望会有一日可以到齐.
我系觉得一定会有甘既一日...

感觉?嗯~感觉到感觉几好,虽然有时搞到过晒界.
有时真系好想就甘落去... 有时又觉得唔好乱来啊!
有时好远~ 有时好近~ 虽然知道自己甘做好衰,
但系我完全无欺骗感觉啊!只系有d野...
可能系距离,可能系时间,可能系其他...

个脑到e+都系未可以正常操作...好奇怪~
点算好?我系觉得太乱左...要d时间去整理下它,
个漫画进行得唔错...只系需要暂时停一停.
等我康复后就会马上继续...我好期待...
期待好多野既发生,但系都好惊所有野唔系我想象既...

我目前就关注都系套漫画...不过好乱...
我个脑大部份就系因为它先搞成甘,好期待,好想做,
但系个脑shotz左...

5 comments:

Feeling said...

慢工出细货,有时D野真系唔急得。我唔识艺术,唔识漫画。但系,我念,好多野都需要放心机,时间,慢慢栽培,慢慢锻炼先有成果。

通常D人都会甘讲我,
"大个女啦~哇,乜你肥左甘多架!~"
"做咩工啊?""有唔有男朋友啊?""点解唔拍拖啊?"
"女仔人家唔好甘简饮择食啦,求其有个ok ok geh就好快脆啦,苏州过后无艇搭。"

我唔会心里面OS架,通常就甘铲落去,唔使俾面,话
“我架下有好多个男朋友波,个个带晒番黎会打交架!话时话,架下我有4个男朋友,俾4封利是黎先!快快脆啦!”

心里面OS通常会话,“屌,关你冷事咩!我命犯天撒孤星得唔得?”

哈哈!

Anyway, 加油! =)

anviL said...

我知道我无你甘潇洒,而且我的形象唔似甘直接.
原则立场上我觉得我唔会甘做...而且...
我系斯文人,唔讲粗话.haha...

vicky said...

死仔包~
一定喺講我年年都無到啦~
其實我都唔喺幾中意去親戚度架。
感覺好假。。。
“哇!乜甘大個女啦?”
你都傻o即,
我唔大我媽就喊啦~
所以都是免得就免。
好彩我阿媽都唔會勉強我,
我講唔去就可以留喺屋企,
哈哈~~~

anviL said...

死傻妹~
摆明系话你啦!
一D都唔知羞耻既,
仲好意思讲出口!

遭遇唔同,性格就唔同
虽然我无你甘好既遭遇,
但系好彩我唔似你,
hahaha...

vicky said...

咩啊?
甘每個人既生活都唔同啊嘛~
無出席好出奇咩?
等我有時間出席既時候你就知死~