Tuesday, January 27, 2009

我错了~感谢你~

前几日心情唔好,我一直唔想将唔开心既心情影响其他人,
扮晒乐观主义甘,都算成功~最少屋企人睇唔出.

本来以为我会用甘既心情过晒e个新年...
不过我发觉原来新年可以带俾我欢乐.
见下亲戚朋友的过程比想象中有趣,
当每个人带着欢欢喜喜的表情来到时,我感受到开心.
感谢你地,送俾我意料之外的欢乐.

今日见返我好耐既朋友...虽然好少联络,
但系好大感触,我地甘多年既友谊...从来无失去.
大家见面讲下最近情况,有咩特别事情发生...
哈哈...突然觉得我朋友聪明左~(我强调系更加聪明= =v)
见到朋友好,自己都好开心...

真正的祝福绝对可以感受得到...
一句发之内心的"新年快乐"就足够令我忘记昨天.
一个充满期待的新年...我可以感觉得到,开始leh~
大家准备好未?希望已经在前面等住我地...

哇~!我个脑突然好返晒!而且更新左唔少野!
可以继续去整古人ler~!












ps: 个脑好返 = 要开工, 突然又好似唔系几开心甘...

4 comments:

Feeling said...

如真
如假
如可分身饰演自己
会将心中的温柔献出给你唯有的知已

如痴
如醉
还盼你懂珍惜自己
有天即使分离我都想你

真的想你

唱晒歌仔添...收番上次0既新年快乐,鬼叫你扮乐观呃人啊啦!真系唔知道你几时真几时假...

开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心 开心

哪,免费0既!俾多D开心你,等你开工都上心D,唔好做错野! 99个开心,等你开心久久 :p

anviL said...

无奈啊~话我呃人...好难解释咔~
有时我系想提醒自己,有时系想安慰其他人.
要讲落去又可以打一篇文章啦~
不过...都要多谢你,e几日你帮我唔少...
99个开心我收好啦!

Feeling said...

我都未出手?帮咩?

anviL said...

= =+