Saturday, January 24, 2009

回到过去的秘诀~

发生左好耐既时,我都忘记左几时...
而且我从来都无同任何一个人讲过既秘密...

好耐之前我遇到个大师,同他讲下道理.
发现个大师好犀利!好似知道你心lam乜甘,
他话同我有缘,要我记住他一句话...
"如果你发现自己在梦里,千万别完全让自己发现,
因为梦里有你想知道的答案."(华语)

知道自己发梗梦又唔醒= =?甘犀利!?
本来我觉得无可能...最后我终于试到啦~!哈哈哈...
我利用一次机会预测到即将要来临的一日.
我知道果日会有咩事发生...几时发生...
唔单只甘...我甚至知道如果我点样决定就会有点样既结果.

e日好似神甘做咩都系无错即...直到最重要关头...
记得e日我会见到我最爱即人...
我知道我同她表白就一定会成功
当我最想向她表白果时...我脑一直好乱...
我睇到个女仔有2个结局...
第1个是我同她好辛苦甘挨苦,但系好幸福甘生活落去.
第2个是最后有个有钱人追她,都系好幸福...而且比我好...
当时...我发觉我无办法讲一句话...因为我无办法选择.

对唔住...我将个悲剧留俾我自己.


返转头,原来未必可以避免失败...
睇落去,原来最精彩系你无法预测的片段


我的故事会唔会好可悲?做朋友即系唔系想安慰下或者同情我?
我有时lam,如果当时自私d我未可以幸福lo?
如果我唔知结局我就唔会选择放弃?

讲完啦~朋友们...记住唔好安慰或者同情我...
因为如果你有甘个感觉...你要做既系多谢我...
最近知道你地心情唔系几好...一直怀念过去,
所以我决定lam个故事来帮大家解下闷...

生命最可悲的是它无法返转头;
但系可喜的是它唔需要返转头.

7 comments:

vicky said...

那個大師說的。。。
很深奧~~~
還要謝謝你,
因為你說的朋友裏面,
我是其中的一個。。。

anviL said...

个大师果句话其实mou意思...我求其lam出来即对白= =
可能我中意睡觉...所以用梦来加添个故事即神秘感.

莫非...你以为个故事系真既?最后我讲得好清楚啊~
个故事系lam出来咔.

Feeling said...

生命就系因为无take 2所以先至会有后悔同遗憾呢两样野.

人都系甘ger啦,有果阵就唔珍惜,失去左先来后悔. 得唔到果D咪永远都系最好ger咯,呢D就叫做遗憾.

有时候,遗憾都系一种幸福黎架. 太了解一个人,乜丑陋野都俾人睇穿晒,最后可能搞到翻晒面.相反,保持完美距离,其实,就系保持完美关系0既key...

哎,可能好累,系度乱ngap24借题发挥添哈哈!

anviL said...

英雄所见约同...
果然臭味相投,近墨者黑...
我搞到甘长篇大论,
俾你几句话就解释晒甘就无意思啦~
不过我觉得睇唔到缺点的,并不完美.

vicky said...

死仔包~玩我!

Feeling said...

念起李玖哲首歌,[不,完美].

因为太完美,而显得不完美.因为人根本就无完美0既...

大人,小人根本无话要用几句说话来解释大人0既长篇大论啊,小人s虽然有感而发,但是才疏学浅,不敢不敢阿~~ :p

anviL said...

vicky
话是话,又真系几中意玩你woh~
你好人唔会怪我衰人即~

Feeling
哇!甘谦虚啊~你突然甘讲野我会好唔惯咔.