Tuesday, May 5, 2009

理想伴侣

原来写blog有游戏玩咔~我以家先知 =.=
一开始有条粉肠开始tag人,tag中边鬼个就要跟住个游戏玩,
玩完就tag其他人 =.= (细路仔搞追追甘,边个做鬼?)

无错我俾人点中左! =.=

遊戲規則:
被點到名的人必須按照規定回答八個你理想伴侶的條件~

未念过甘o既问题,等我慢慢念下先...

八個理想伴侶的條件:
1. 有无听过"莫道你在选择人,人亦道选择你..."我唔会计较唔计较o既人.
无去计较对方有咩无咩,基本就无需要睇落去...

2. 应该关忍耐力强唔强... 我份人好难顶咔,顶得顺就黎啦!
应该又唔关忍耐力,要忍耐力就证明接受唔到啦~
甘应该系自然合得黎... 你无介意我咩, 我又无介意你咩...

3. 应该关思想成唔成熟... 或者太完美主义o既人
最怕喜欢改变对方o既伴侣,"我要你同边个边个一样!"=.=|||
甘你不如同边个边个一起未得loh...

4. 心地好就唔需要解释啦~

5. 聪明能干;我都唔知点解就系中意D聪明既女仔;
扮白痴o既最好唔好喇,真系白痴就更加严重添啦~

6. 独立性强,重点系无左边个都唔会死甘解...

7. 最少识煮一餐饭, 可能羡慕人地阿妈有一手好厨艺,
屋企偶然一起煮下饭好浪漫咔~

8. 感觉...好抽象,无得解释,无原因,无得解...

终于收工打完!

3 comments:

Feeling said...

莫道你在选择人,人亦道选择你...陈百强fans!好野!

呢排哥哥都写理想情人blog哈哈~~~ 果只鬼系我朋友黎架,因为他朋友想搵男女朋友所以就开始玩呢个tag...搞到哥哥都贴晒D理想标准情人基本需要出来。。。

我觉得,o岩feel就最紧要,明明他系一pet屎如果o岩feel,他几臭,你都会钟意架啦。之后系埋一齐左lor先发现原来自己lam住旧屎,如果lam惯左咪继续lam囖,如果唔系,咪分手囖。。。感情系甘架啦,儿戏都死,无warranty架。。。不过有保险。结婚咪保险囖,宣誓果阵就话几甘爱你,一生一世,无论贫穷疾病都爱死你一个,之后有咩冬瓜豆腐又话分家产囖。都唔知边个粉葛发明呢D游戏。。。。

anviL said...

世界上有好多种珍贵o既野,但系每种都好少好少...
它少但系唔代表它唔存在,它系存在o既...可能只系你未揾到j...

只要你自己依然相信它绝对存在,最少你知道你自己都算系其中一个存在...多一个存在就多一份希望,就算你无去寻找希望,最少可以为那些依然寻找希望的人保留多一份希望嘛...

Feeling said...

甘要好好保护你呢个稀有绝种动物先!你照下镜睇你自己成个熊猫仔甘!哈哈!