Friday, May 29, 2009

无聊...

神啊~我唔想再好似长颈鹿o甘瘦...
白痴!没睇过肥长颈鹿啊!?
果边有敌军!!!
瞄准!发射!!
我闪!!!
顶!点解唔识行o既!!!
你自己睇下你只脚边度踩到油门...
讲个秘密俾你知...
咩话!?个八婆居然出卖我!!!


看我必杀技!
火啊~!主人我黎救你!
屎尿空炸机!睇你走得去边!?
新绝招!
再来!

最后!
它点死咔~!??!?
我要同它报仇!!!

唔需要问~无错!我真系好无聊=_=|||

2 comments:

Feeling said...

哈哈!D图片你自己搜定系抄人地架!哈哈!好盏鬼啊!

anviL said...

d图片当然系上网抄人地啦~得d对白系自己加上去jek...