Wednesday, October 21, 2009

生命是拿来浪费的!?

忙了几天⋯⋯突然完全没有东西做了~
好吧!今天就在家行尸走肉吧!
之前在朋友那里借来的DVD也是时候拿出来浪费下时间。
还是上网浪费时间比较有效呢?
还是什么都不做躺在床上浪费时间?
还是就坐在这里对着一样东西发呆浪费时间?
在这个时候我认为生命就是需要拿来浪费的!

还是早点把DVD看完还给朋友好了⋯⋯
认真看看原来没有一套戏是我有兴趣去看的,
《click入黄金屋》,《金钱帝国》,《机动部队5 in 1》
对着这些DVD发呆,应该看那个先呢?
好啦!就甘决定!迟d再睇⋯⋯上网浪费时间先⋯⋯

MSN遇到振文,同他吹下水,
讲下搞咩野?点搞?
好似2个大商人讲解做生意甘⋯⋯
由点解会做唔起开始讲起,讲到点会失败,
再讲有咩方法⋯⋯讲到骂粗口,哈哈哈⋯⋯
既然每个人都睇到点解会失败,甘点解仲有人失败?
我地讲黎讲去就系每个人都知既野,
甘我地唔知既要点样寻找出黎呢?

突然念起我朋友,他从来唔改变他生活方式,
从他身上我反而睇到他对人生既睇法独特,
“因为我喜欢这种生活,谁说一定要怎样的?”

今天我拿黎用系我身上!
“因为我今天喜欢浪费生命!”
好啦~讲完!睇DVD=.=|||

2 comments:

Feeling said...

真心ngap...原来你寻晚搵我倾计,系为左浪费时间。。。。

好野!

anviL said...

=.=
唔好甘啦~