Tuesday, April 14, 2009

这是故事

都唔知点解...
突然记得我老豆曾经讲过一个故事
当时我好细个...但系...
到以家...我依然可以清清楚楚...
一个印象深刻o既故事
而且系带有"喜乐"

一个动听的故事,
一个带有意思o既故事...



好耐好耐以前...
有一棵大树,树下有两个人,
一个老人同一个细路,
个细路好想听故仔...
就叫个老人讲故仔俾他听,
个老人就lam左个故仔讲俾个细路听,
个老人就开始讲:"好耐好耐以前...
有一棵大树,树下有两个人,
一个老人同一个细路,
个细路好想听故仔...
就叫个老人讲故仔俾他听,
个老人就lam左个故仔讲俾个细路听,
个老人就开始讲:"好耐好耐以前...
有一棵大树,树下有两个人,
一个老人同一个细路,
个细路好想听故仔...
就叫个老人讲故仔俾他听,
个老人就lam左个故仔讲俾个细路听,
个老人就开始讲:"好耐好耐以前...
有一棵大树,树下有两个人,
一个老人同一个细路,
个细路好想听故仔...
就叫个老人讲故仔俾他听,
个老人就lam左个故仔讲俾个细路听,
个老人就开始讲.......

3 comments:

Feeling said...

。。。。。。

anviL said...

相信我,我唔系开玩笑.

HaPPyVirus said...

一定的...
有你们嘛...
不冲对不起你们的关心啊...
哈哈哈