Tuesday, February 3, 2009

开工预言

一个新年假期睇到以前睇漏左既野,
简单又重要既事情,越来越...
haih~~~我真系老leh~

返到kl准备明天工作既心情,
明天要去画木纹...唔岩,应该系帮树桶上色,
10点开工,应该会比较早收工...
大家放假甘耐一定未习惯.

今年应该好好玩,因为我已经准备好啦!
接落来就等时机...

原来我好有问题,我系俾唔到信心人,
我好多时候要认真都俾人当搞笑,
大佬啊~睇情况搞啦!需要认真我唔会搞搞震,
可能表达方式有问题,又可能整古得人多,
我会改...搞少d.

今日我睇翻周星驰既济公,既依然甘好睇!
我lam当今世上就得他d戏可以百睇不厌,
d对白就系几时都甘搞笑...犀利~犀利~

4 comments:

Feeling said...

武状元soh hak yee都好好睇架!哈哈!搞笑咪几好,开心D嘛。。。使乜改?做番自己咪好lor....

anviL said...

周星驰甘多戏,我最中意都系西游记!
真系无得顶啊!

有d野唔需要改,有d要...
不求"改变"无进步啊!
放心,我依然系我.

Feeling said...

系啊,果句精彩对白我依然记得。。。

曾经有一份真挚geh感情摆系我面前但系我唔识去珍惜,直至失去左,先至来后悔莫及。世间上最痛苦geh莫过于此。。。

如果要我系我地geh爱情加上一个限期,我希望系,一 万 年!

哈哈!

anviL said...

真系印象深刻既经典对白...