Saturday, February 14, 2009

天地有情\( ゚∀゚)/

天地有正气...啊!搞错,系天地有情~
个标题真系好搞笑~不过...

沉睡~沉睡~再沉睡~
恢复~恢复~再恢复~
原来医院都几好训=.=
不过请放心~小病黎j.
今次经历,唯一要讲既就系!
d护士姐姐喇~她地都好好,
重点唔系她地靓唔靓,
而系有爱心果下先够力!
当我见到d靓女护士姐姐...
她地好有礼貌甘帮d阿伯清洗,
又准时又尽力...果时!
我发觉!人世间既真情!
好感动啊~真系好想训多几日啊!
重点系留系度睇...人间有情,
完全同d护士靓唔靓无关~嘻嘻~

命运之轮

不断回转,意味着人世间种种循环不息,
每事每物都逃不过高低起伏这一关,
在逆境时必须要对未来抱有希望,
别忘记太在意圆轮的移动,
反而错失了在过程中四周精采的风景哩!


每个人都有特别想忘记既日子...
也有特别想纪念既日子...

我回来啦~

抛低了包袱,行返出黎...

说就简单...又有几个真正能做到,
忘记背后一切的种种,
努力面对面前的道路,
以一个明确的目标前进...














(无错系我既手!)
暂时未可以前进...我未好晒~

12 comments:

wei said...

依~~~
想 不 到 你 也 进 医 院 啊, 我 们 真 是 同 病 想 怜 啊!!

Feeling said...

要快快快快快快快快快好起来!不管你用什么方法都好!!

anviL said...

wei
呵呵呵~我进那间医院的护士都很不错下,不知道你那间好不好?嘻嘻嘻...

Feeling
好!马上好番!已经好番!无端端好番晒!!!

Feeling said...

你成日都呃人架啦!我以后都唔信你架啦!

anviL said...

哇!好难服侍j~又系你讲"不管你用什么方法都好"
我以家用催眠自己既方法j...

Feeling said...

换左个banner,张相片令我念起我其中一个老公金城武系部电影心动入面,每当念起梁咏琪果阵,就将天空拍底,然后系张相片后面,写上对她的思念。。。

好啦,去训觉luu...:p

HaPPyVirus said...

多谢你啊...

GoviL said...

你搞灭野啊?

anviL said...

Feeling
搞黎搞去都系觉得唔够好...慢慢研究下先.

HaPPyVirus
唔使客气...

GoviL
养病lo~

Anonymous said...

Darling,你病啊?什麽病哦?是不是想我想到病了?wakaka....

Feeling said...

你话呢个版本好听D?不过咩版本都好,我都好中意呢只歌。。。

anviL said...

walter
哇!又多个darling出黎!不过多谢关心!
我无事啦~

Feeling
原来好多个版本...我都唔记得边只=.=