Saturday, February 28, 2009

玻璃空心人?

返左kl几日,虽然解决左一d问题,
但系感觉上乜都无发生过一样.

我依然系扮演一个空心人,
做唔到野,每日就好似等运到甘...
有时候透明到自己唔发觉自己存在,
虽然走得行得,就系有d唔对路,
个人就好似空心甘,难道...
玻璃空心人?

最近我发现我胃口越来越差,
连我好中意既"肉骨茶"都差d食唔晒,
以前加完饭都唔够饱...
点解呢?又难道...系传说中...我最怕既...
厌食症?
无咩可能啊...我好中意揾好野食,
食野系我人生乐趣,我又点会厌食呢?

今日买左鸡精!补番下先!!
买6送1,一日一罐岩岩七日...
我一定要好番晒!我d美食...等我!

13 comments:

Anonymous said...

希望你可以快D好番啦=) 唔好再瘦,唔好再憔悴落去,胃口好番晒,做野做得晒,老虎都俾你打死晒甘就very good啦 =) 休息多D吧。。。

vicky said...

哇~你无事呀嘛?好好照顾自己啦~在吃不落就快变排骨精啦~~~

╱/.咔洛寳寶| ぺ灬 said...

你去搵好嘢吃时记得带埋我去啊。。

GoviL said...

鸡精的钱啊~~~~~~

anviL said...

不留名...
多谢晒,最近我更注意健康.
你都早d训,晚晚2~3点唔健康啊!
好多病来自夜训知无?

vicky
我早就已经系"排骨精"...
唔好变成"铁线公子"就好lo~

carol
好难同你配合时间woh~你甘忙!
我每次都有揾你ka...

GoviL
哇!追债追到黎以度?
点解变成你追我债ka?

Unknown said...

哇,你发生咩事呀?你唔开心?
我都好中意食"肉骨茶"d。。。

╱/.咔洛寳寶| ぺ灬 said...

你地系度搞乜?

anviL said...

Yew_90
我心情好好~多谢关心...
胃口唔好应该系药物导致呱~

carol
你又想知道d乜呢?

Anonymous said...

http://mulanstation.blogspot.com/2009/03/blog-post.html

hor hor 这里有你喜欢的食物的由来。。。。

wei said...

哇~~一天喝一罐,得没阿?

vicky said...

我驚你變電燈柱咋~

anviL said...

无名
无名兄!我返黎啦~花姐姐d介绍又几清楚woh~

wei
点解唔得?怕我虚不受補?

vicky
你再拿甘多形容词黎形容我,我迟早唔采你
=.=衰女包!

vicky said...

哈哈~我講下jek...
你無甘小氣嫐我o即。。。