Wednesday, February 4, 2009

何必拿来愁?

一路以来,遇见唔少大小事情,
就算几失败我都唔会后悔,
因为我依然坚持我自己geh原则,
可能好白痴,但系我绝对唔会放弃,
因为我一旦放弃我原则,我就会好后悔,
唔俾自己后悔就唔可以放弃我原则.

甘到底我原则系对亦话错呢?
好可惜...答案依然好讽刺,
坚持的住就系对,坚持唔住就等于错,
因为它根本就无绝对geh对或错.

我好中意世界好多时候好多野都无绝对,
可以有好多解释,可以有好多答案,
话对又得,话错又得,非常有趣...
但系我又唔中意无得解释geh问题,
就算几努力都揾唔到答案geh无奈.

平衡点!最重要就系平衡点,
它系答案,不过它变化好大,
它有一个大纲,让人了解,
但系就解释唔到所有相同geh问题.

每个人有他自己geh答案,
可能唔同,但系未必对或者错,
可能发生系唔同因素就会有唔同结果,
同一样方法,有人可以亦就有人唔可以.
所以平衡点好可能就系一个大比数,
或者系一个客观条件上geh解释.

恐惧系来自无知?来自唔了解?
越了解问题有时可能会越惊个问题,
因为我系无法预计未知数,
又因为未知数会由于知道而越来越多,
又可能越了解越发觉无知,
越清楚就觉得越无法捉摸.

我暂时俾自己一个答案就系
"我只系一个"何必拿来愁?

2 comments:

Feeling said...

恐惧系来自无知?来自唔了解?
越了解问题有时可能会越惊个问题,
因为我系无法预计未知数,
又因为未知数会由于知道而越来越多,
又可能越了解越发觉无知,
越清楚就觉得越无法捉摸.

完全系我以家既感觉。。。我真系好惊好惊。。。我系咪真系做错左?点算?

anviL said...

每个人有他自己geh答案,
可能唔同,但系未必对或者错,
可能发生系唔同因素就会有唔同结果,
同一样方法,有人可以亦就有人唔可以.

相信自己,选择你自己中意既路,
只要你决定,我会支持你!