Monday, February 16, 2009

幪面超人!

休养中难免会无聊...睇戏系打发时间最有效既活动!

今日主角~幪面超人!

















从新睇过细个时期既偶像,依然好点!
个故仔唔知大家仲记唔记得呢?
介绍下个主角先~








南光太郎








故事开始讲主角光太郎同他同年兄弟信彦被黑妖帮改做,
而过程中光太郎唔小心甘走脱,
又好唔小心知道系他老豆出卖他地两兄弟!

PS.他老豆 = (光太郎既养父) / (信彦既亲老豆)

跟住他老豆系第一集,讲俾主角听他卖左主角就好快甘"瓜左"
俾只K嘞啡蜘蛛怪系高高掉他落黎跌瓜~


老豆瓜左!?





岂有此理!





变身!!!










幪面超人BLACK!
(黑日)







跟住就系幪面超人既绝招!"霹雳钢拳"+"雷霆飞腿"
搞点晒d怪!

黑妖帮内部当然系负债请打手黎搞点幪面超人,
三个高层无理由自己出马咔嘛~


不如请个猛将?





但系好贵woh~





我收好平咔!你请我啦~




就系甘...收留左个剑圣(咩名就忘记左=.=||)
个剑圣出场都好多下...好打得!连幪面超人既火腿都踢他唔死...

好似忘记左个人woh~无错! 好兄弟信彦!
点解他无出场呢? 两个被改做,应该有两个幪面超人咯?
因为光太郎手术成功!信彦手术失败lo~

经过黑妖帮内部多次抢救...最后搞到用自己的能量石黎救他...
差d搞到三个高层都无命, 但系无白废!他复活啦!!!






终于到我出场啦! hahaha......

信彦以(幪面超人)影月再次出场,一出场就搞点个剑圣...
而且好轻易甘用一剑就斩瓜个剑圣...
(鬼叫个剑圣平时甘串咩~底死)
信彦(影月)好似被洗脑甘...好无情甘帮黑妖帮对付自己兄弟...
搞到他妹妹同情人喊晒, 光太郎当然都好难过...

原来一切都系因为有个幕后黑手!他自称为"创世王"
因为他就快打包, 所以要揾番个话事人...
为左e个任务...先牺牲两个黑妖帮高层(一个一个被幪面超人打瓜)


点讲都系最后大佬啦~个造型甘简单咩?
无错他真面目其实仲样衰...成粒心脏甘,
无手无脚...


故事既最后就系大决斗!兄弟相残~
得到三个高层既力量...创世王又出猫插手,
光太郎(幪面超人BLACK)被打败...而且...瓜鬼左...









yeah~!我打赢左!








故事当然未甘快结束!
主角被之前放生既怪救番, 回魂啊~回魂啊~回魂啊~
终于超人复活!




i am return!!!
之前唔算再打过!




复活之后光太郎(幪面超人BLACK)变强左,
一返黎就打瓜埋黑妖帮最后高层既死剩种...

之后兄弟再战!当然e次俾主角赢番啦!
搞点个兄弟再顺便搞点埋个创世王...收工睇完!

6 comments:

Feeling said...

哇!老公仔仲咩摆晒我另一个老公仔D相出来啊!!好有型啊他!真系风采依然啊!好耐无睇啦!难得你仲可以甘有闲情写埋故仔出黎娱乐下!哈哈!真系好鬼搞笑啊!明明好有正义甘既超人,搞到变左周星驰版!哈哈!

anviL said...

唔系呱~又系你老公仔!?唔好甘花心啦你,
其实我之前想放埋他首主题曲出黎...
不过条link太慢,可惜啊~

Feeling said...

我识光太郎先架。。。轮辈分,他几大都系你啊大,俾下面啦!哈哈!下次再有机会介绍埋其他老公过你识。。。:p

anviL said...

mr.光太郎当然要俾面啦~
好!多d黎密d手!

GoviL said...

信彦支持者~

影月万岁~

anviL said...

yeah~ 大家甘话!
甘多幪面超人,我只系中意黑日,影月+RX