Wednesday, February 4, 2009

流浪...

寻日6点几就去训,搞到今日5点就起身...
(感觉又好似放假甘训左10几个小时)
本来想训到天光,不过由于个肚太饿,
唯有起身揾野食,起左身又眼光光.
(多谢我妈帮我准备d干粮)

最近我越来越自由,无晒以前d牵挂,
以前所放唔低既,我开始学识放低,
我自己系度lam,当我继续甘落去,
会唔会话,我流浪生活就快可以实行呢?
一个无牵无挂既生活,四海为家,
老豆老母如果一日我离开一下,
你地应该唔会怪我既~

讲到太远啦~我手头上d野都未解决,
要解决晒都唔知何年何日...
应该唔会等到我老到走唔快,
身体又多病痛先至出发呱~
唔得!我唔会俾e种事发生!速战速决!

前方不知光暗,但充满期待,
走上去唔一定好,停下来唔一定坏,
但是唔走一趟又边会有意思,
看唔见的未来先精彩....

2 comments:

Feeling said...

如果有日,你去流浪果阵,我仲系个老姑婆,你记得带埋我去啊哈哈!

anviL said...

哈哈...好!一言为定!