Friday, February 6, 2009

树熊必杀技

树熊其实好犀利!杀人于无形,
出手之狠,令人震惊,泣鬼神,惊天地...
遇到佛就将佛杀除,遇到神就将神消灭既境界!
唔讲你唔信,讲左你更唔信...

一开工就做D闷死人既工作...
本来好简单,但系就有D死废材搞到慢晒!
每日就系去睇班死仆街废材搞搞震!
十几条废材搞一样野,搞下停下甘...
而且3~4个做下样,其他D食蛇,轮流休息!
有咩可能一日既工作拖到三日来做!
大佬啊~我地等住你班死废材搞点开工咔!
你地唔想放工都唔好连累街坊,
脾气几好都顶班仆街唔顺,见到都想死!
再留多一阵都俾班死废材激到呕血!
好彩我有事离开下,唔使对住班树熊,
可怜govil要继续睇班树熊搞树枝,
好兄弟!接落来靠晒你呢!加油!

最近感觉要病要病甘= =
唔好啊~等我搞点晒D野先病得唔得啊?
通融下啦唔该...我又无得罪你,
又何必揾上我?揾食jie~俾条路行下唔该~

好耐无甘好火,激一激都好既,帮助血液循环.

5 comments:

Feeling said...

哇!唔好病啦,甘鬼细只,再病仲变瘦D咪好惨?好好照顾自己啊!饮多D水,食多D生果甘啦 =)

Anonymous said...

你都会发火的哦?我认识你酱久好像没见过你发火呀!

anviL said...

Feeling
真系差一d就病,不过无事放心.

walter
稀客woh~
我唔发脾气,唔代表我唔会哰.

vicky said...

好好照顧自己啊~
雖然有時候我是喜歡"激"下你~
但是我都是很關心你的啊~
哈哈(有點不好意思添)。。。
不要生氣啦~
你請我做啦~
我幫你搞定。。。

anviL said...

你要甘对我都无变喀~
不过你d关心就真系好难感觉得到woh~

我哰一下j,每次好快就无事...
请你?点请?你教我喇.